Rabu, 25 Januari 2017

Founder int3Tree....


FOUNDER INT3TREE

"CIKGU SUDIRMAN ABDUL RAHMAN"


Assalamualaikum....
Produk saya adalah produk *PERTAMA* di Malaysia yang berfungsi membantu memberi kecergasan kepada EQiaitu *EMOSI* dan *MINDA* setelah kajian 6 tahun sebagai cikgu saya melihat tiada guna pelajar minda berkembang jika emosi dan perasaan mereka tidak ikut serta berkembang. Natijahnya ada yang pandai tapi kurang ajar, melawan kata mak bapa, bila mak bapa tua dicampakkan ke mana2, buat kes disiplin dan memalukan mak bapa.

Fungsi Int3Tree adalah untuk timbulkan mood positif dan happy dalam diri anak2 dan seterusnya merangsang minda mereka untuk berkembang dengan kombinasi lebih 10 bahan yang telah diuji kaji dan mendapat kelulusan KKM sebagai makanan tambahan.

Produk serta kilang juga telah mendapat
pensijilan MAKANAN SELAMAT TANGGUNGJAWAB INDUSTRI (MeSTi) iaitu mengikuti piawaian KEBERSIHAN yang telah di tetapkan oleh KKM dan kebersihannya adalah terjamin.

Kelebihan utama produk ini ialah salah satu bahan yang digunakan adalah formulasi dari universiti Oxford yang telah melalui proses penyelidikan dan terbukti berkesan. Int3Tree adalah produk pertama di Malaysia menggunakan bahan yang telah diuji kaji oleh Universiti antarabangsa ni iaitu dark coklat.

Selain itu, Int3Tree juga didatangkan dengan bahan2 yg mampu mencegah dan menghalang lebih 40 jenis penyakit kepada anak kesayangan anda. Ia satu ikhtiar untuk membantu anak anda sihat dalaman dan luaran agar anda sebagai mak bapa akan berasa gembira dan sentiasa tersenyum lebar kerana kami faham tiada harta paling berharga di dunia selain dari melihat anak sendiri sihat.

Saya pun ada anak dan saya sangat faham perasaan dalaman kita sebagai mak ayah bila melihat perkembangan kesihatan  anak sendiri.

InsyaAllah Int3Tree akan dapat bantu memberi kebahagian dalaman untuk anda.
Wassalam....

"Itu serba sedikit pasal kekuatan produk kami"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan